آمار مطالب

کل مطالب : 357
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 15
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 85
بازدید سال : 830
بازدید کلی : 40435

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتابخانه عمومی پروین اعتصامی همدان و آدرس parvinpl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 40435
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


 
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1399
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1399
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : دو شنبه 12 خرداد 1399
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : دو شنبه 12 خرداد 1399
نظرات

عنوان کتاب: الف، لام خمینی‌

نویسنده: هدایت‌الله بهبودی

انتشارات: مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی

 

الف، لام خمینی... آدم را یاد برخی آیات قرآن می‌اندازد؛ که معنایش رمزی است بین حضرت حق و پیامبرش... و  این‌ کتاب قصد دارد تا از رموز ذاتی یک رهبر و عالم دینی سخن بگوید.

پس از کتاب شرح اسم که شرح نامی است نامی، و گویای زندگی و زمانۀ رهبر معظّم انقلاب اسلامی؛ نویسنده این بار سفری آغاز می‌کند در تاریخ زندگی پر رمز و راز و سراسر حادثۀ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی.
زندگی‌نامه‌ گونه‌ای از انواع ادبی است که میزان اهمیت و اثرگذاری آن از جنبه‌های گوناگون تاریخی، علمی و ادبی بسیار قابل توجه است.
"الف، لام خمینی"، نمونۀ درخشانی است از انواع زندگی‌نامه، که وزن تاریخی آن‌ از جذابیت‌های ادبی آن بیشتر است.

الف و لام در نام کتاب، گویای شناخته بودن صاحب آن است. کتابی که قصد دارد یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های تاریخ معاصر را معرفی کند.
این کتاب یکی از دقیق‌ترین انواع زندگی‌نامه‌ است که در دو بخش اصلی تدوین شده است. بخش نخست روایتگر زندگی علمی امام (قدس سره) در قم است، که بیش از چهل سال از عمر ایشان را در بر می‌گیرد. امام خمینی (قدس سره) در این مدت به فعالیت‌های علمی و تخصصی در بالاترین سطوح حوزوی می‌پردازند که حاصل آن تربیت شاگردان بسیاری است که خودشان به علمای تراز اول در عصر خویش تبدیل شدند. بخش دوم نیز زندگی سیاسی حضرت امام است که از اواسط سال ۱۳۴۱ شمسی آغاز می‌شود و با فراز و نشیب‌های فراوان در سال ۱۳۵۷، به پیروزی نهضت اسلامی می‌انجامد.

الف لام خمینی از خاندان امام (قدس سره) آغاز می‌شود و با روایت فرازهایی از زمان تولد و دوران کودکی ایشان به ذکر دوره‌های حساس تاریخ آن زمان می‌پردازد. گذار از مرزهای نوجوانی و جوانی و فتح قله‌های علم و دانش، عبور از تمام بندها و زایش اندیشه‌های حق‌طلبانه، مبارزات و آغاز بیدارگری‌های پی در پی... این کتاب بهترین پیشنهاد است برای معرفی خمینیِ همیشه آشنا...

تعداد بازدید از این مطلب: 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : کتابخانه پروین اعتصامی
تاریخ : سه شنبه 6 خرداد 1399
نظرات

ربات دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری مجموعه پیام‌رسان گپ در بستر این نرم افزار فعال شد

ربات گپ

دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی به منظور ایجاد سهولت برای ثبت نام و شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ربات این جشنواره را در پیام‌رسان گپ در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که امسال با معرفی ۱۲ عنوان کتاب، به صورت مجازی برگزار می‌شود، به منظور ایجاد سهولت در دسترسی خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی، ربات عضویت و شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از طریق پیام‌رسان گپ به آدرس http://gap.im/samakpl_bot در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

گفتنی است دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام، به‌ویژه حضرت امام رضا علیه‌السلام و افزوده شدن منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی علیه‌السلام به عنوان بخش ویژه دهمین دوره، همزمان با ایام فرخنده دهه‌کرامت، برگزار می‌شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ کتابخانه عمومی پروین اعتصامی خوش آمدید. ************************ عضویت در این کتابخانه برای عموم مردم آزاد می باشد. مدارک لازم جهت عضویت: یک قطعه عکس ۳ در ۴ به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر پرداخت مبلغ 5000تومان حق عضویت سالانه(عضویت تمام بها) عضویت نیم بها 3000تومان و عضویت رایگان 1000 تومان تکمیل نمودن فرم درخواست عضویت ************************ شیفت بندی کتابخانه در پاییز و زمستان سال99 : صبح ها : خانم ها از ساعت 8:00 الی 13:00 عصرها : آقایان از ساعت 13:00 الی 17:30 پنج شنبه ها ساعت 8 الی 13:00 آدرس: همدان حصار امام اسلامشهر ابتدای کوچه رنجبران جنب پارک رنجبران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود